Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
21.11.2024
09:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Німецька мова - уроки онлайн

Меню сайту

Статистика

 Рівні німецької мови 
Як перевірити свій рівень німецької мови

Як перевірити свій рівень німецької мови

Як перевірити свій рівень німецької мови? Навіщо це потрібно, як його підвищити і що слід оцінювати насамперед. У цій статті ви дізнаєтесь, які бувають рівні знання мов, що за дивні літери А, В та С та що в них включено.

Статті по темі:






Навіщо слід оцінювати рівень мови?

Вивчаючи німецьку мову, як і будь-яку іншу іноземну, не терпиться дізнатися і зрозуміти, наскільки добре ти можеш спілкуватися, розуміти тексти в газетах, оповідання в книгах, пісні та програми по радіо чи по телевізору.
Варіантів для оцінки є безліч, однак, майже всі вони суб'єктивні: хтось похвалив, ви зрозуміли співрозмовника на слух, ви добре розумієте фільми та новини тощо. Проте така суб'єктивна оцінка не дає головної відповіді на запитання: що робити далі.

Для оцінки знань мови (так званих мовних компетенцій) була придумана певна шкала, що має свої конкретні критерії для кожного рівня. Це ті самі загадкові літери А, В і С. Оцінка за цією шкалою потрібна для того, щоб:

• чітко розуміти, на якому етапі знаходиться той, хто вивчає,
• давати можливість переходити з етапу на етап,
• показувати потенційному ВНЗ або роботодавцю, що приблизно людина вже повинна знати та вміти;
• правильно вибирати рівень мови при вступі на курси (у цьому випадку курси стають найефективнішими);
• перевіряти себе щодо мови та звертати особливу увагу на пропущені чи не до кінця вивчені теми.

Хто це вигадав?

У деяких із вас може виникнути логічне питання: чи не легше просто умовно розділити всіх, хто вивчає німецьку мову на тих, хто розуміє носіїв німецької мови і може з ними спілкуватися і тих, кому це важко?
Відповідаємо: саме для професійної, компетентної та об'єктивної оцінки рівня знання іноземної мови була розроблена Єдина європейська референція мов – Der Gemeinsame europäische Referenzrahmen für Sprachen.

Саме вона є зразком-еталоном оцінки рівня знання мови і включає класичний поділ за рівнями:

• початковий (Grundstufe – А),
• середній (Mittelstufe - В) та
• вищий (Oberstufe – С).

Кожен із цих ступенів ділиться також на підрівні. Для всіх підрівнів чітко прописані критерії оцінки, граматичні, лексичні теми і те, що взагалі має вміти той, хто вивчає спочатку. Таким чином, ми чітко можемо зрозуміти на якому рівні знаходиться людина, що вона вже вивчила, що їй ще належить пізнати, а також визначити граматичні та лексичні теми, які вона з якихось причин пропустила у вивченні.

Усі компетенції представлені у вигляді опису знань та умінь «Можу/умію» для кожного окремо взятого підрівня.
А тепер давайте розберемося, які знання та вміння повинні бути на якому рівні.


Рівень А

Опис рівня: Елементарний, початковий рівень володіння

Мовний підрівень: А1

Короткий опис: Введення в мову, ознайомлення з основами (Grundstufe)


ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ

• Розуміти добре знайомі, стійкі вирази та прості речення. Будувати висловлювання та речення самостійно;
• Задавати прості питання на звичайні повсякденні теми («Про себе», «Сім'я», «Хобі», «Вільний час» тощо);
• Розуміти короткі відповіді співрозмовника, якщо той повільно говорить і використовує при цьому просту лексику.

Граматичні теми

• Означені та неозначені артиклі;
• Заперечні займенники. Займенник kein;
• Особові займенники;
• Теперішній час дієслова (Präsens);
• Простий минулий час дієслова (Pretäritum);
• Модальні дієслова;
• Заперечення дієслів;
• Складений присудок;
• Чисельник;
• Присвійні займенники;
• Ступені порівняння прикметників;
• Відмінювання іменників;
• Множина іменників;
• Базовий порядок слів у реченні;
• Прийменники, співвідношення прийменників та відмінків.

ЛЕКСИЧНІ ТЕМИ

Знайомство: вміння представитися, спитати як справи, зробити комплімент
Сім'я: розповідь про свою сім'ю
У ресторані: замовлення страв, оплата замовлення
У місті: орієнтація, пошук об'єктів
Покупки: вибір предметів та продуктів харчування
Здоров'я: вміння поскаржитися на біль, звернутися до лікаря
Вільний час: хобі та захоплення
Житло: опис місця проживання, пошук та оренда квартири
Домашнє господарство: побут, готування
Робота: розповідь про професію та пошук роботи
Подорожі: в аеропорту, іншій країні.

Мовний підрівень: А2

Короткий опис: Фундаментальні основи (Grundstufe 2)

ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ

• Розуміти речення та часто вживані стійкі словосполучення, які безпосередньо пов'язані з повсякденністю («Докладна особиста інформація», «Професія, робота та обов'язки», «Покупки», «Довкілля» тощо);
• Будувати спонтанний діалог, бути ініціатором діалогу (почати першим діалог), обмінятися із співрозмовником інформацією («Своє походження та місце проживання», «Освіта» тощо)

Граматичні теми

• Минулий час дієслова (Perfekt і Pretäritum);
• Типи відмінювання іменників (поглиблено);
• Порядкові числівники;
• Відмінювання прикметників та порядкових числівників (поглиблено);
• Управління дієслів;
• Зворотні дієслова та частка sich;
• Відносні займенники;
• Інфінітивні конструкції (основи);
• Придаткові речення (основи);
• Умовний спосіб (основи);
• Пасивний стан (основи).


ЛЕКСИЧНІ ТЕМИ

Зовнішність: опис зовнішності, компліменти, риси характеру;
Смаки: улюблені предмети, уподобання;
Одяг: вибір одягу;
Розваги;
Свята: традиції, привітання та подарунки;
Погода та пори року: вміння говорити про погоду в різних сферах;
Основи системи освіти у Німеччині: вибір школи, інституту, спеціалізації;
Актуальні соціальні проблеми: релігія, міграція, демографія та ін.;
Література: вибір жанру, улюблені книги та письменники.


Рівень B

Опис рівня: Осмислене володіння мовою

Мовний підрівень: B1

Короткий опис: Середній ступінь (Mittelstufe)

ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ

• Розуміти основний зміст отриманої інформації, виділяти основні ключові моменти розмови, якщо йдеться про роботу, школу, вільний час, туризм;
• Подолати повсякденні ситуації, що виникли під час подорожі до країни досліджуваної мови, тобто. зможе порозумітися в кафе, театрі, кіно, магазині, на вулиці («Як пройти чи проїхати до…?»)»
• Докладно розповісти про свої інтереси (коли почав займатися своїм хобі, скільки вже займається, що особливо подобається тощо);
• Розповісти про особистий досвід і досягнення, мрії, плани на майбутнє, надії та дати їм коротке обґрунтування або пояснення (тобто чому і для чого?).

Граматичні теми

• Попереднє і майбутні часи (Plusquamperfekr, Futur, Futur II);
• Пасивний стан з модальними дієсловами;
• Прислівники у тексті;
• Порівняння;
• Прийменники (поглиблено);
• Порядок слів у реченні;
• Умовний спосіб;
• Дієприкметники;
• Модальні дієслова минулого часу;
• Словотвір.

ЛЕКСИЧНІ ТЕМИ

Здоров'я та спорт: вибір спорту, здоровий спосіб життя, змагання;
Можливості та бажання: вільна та докладна розмова на тему;
Життєві плани: вільна та докладна розмова на тему;
Професії: вибір професії, мотивації, самовизначення, властивості роботи;
Бізнес: основи ділової німецької (Wirtschaftsdeutsch);
Вільний час: вільна та детальна розмова на тему;
Новини: опис новин, переказ, вираження стосунків;
Технології: розуміння інформації та підтримка розмови;
Література: вільна та докладна розмова на тему;
Мистецтво: вільна та докладна розмова на тему;
Театр: опис постановок, своїх відчуттів;
Іноземні мови: вільна та детальна розмова на тему;
Друзі: розваги, розповідь про події;
Наука: розуміння інформації та підтримка розмови;
Політика та історія: розуміння інформації та підтримка розмови.

Мовний підрівень: B2

Короткий опис: Підвищений середній рівень (Mittelstufe 2)

ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ

• Добре розуміти зміст складних текстів;
• Розбиратися у своїй спеціальності іноземною мовою (уміти докладно говорити про неї), знати термінологію та вміти вести дискусію на більшість проблем цієї спеціальності;
• Вести розмову з носіями мови без особливої ​​напруги та «стресу» (хороший словниковий запас та достатнє знання стійких виразів, граматика без «грубих» елементарних помилок);
• Висловити зрозуміло та розгорнуто свою думку щодо заданої точки зору, позиції на актуальну тему, розповісти про переваги та недоліки даної проблематики.

Граматичні теми

• Вживання прийменників (поглиблені знання, складні випадки);
• Умовний спосіб (непряма мова);
• Пасивний стан (поглиблені знання, складні випадки);
• Складні речення (поглиблені знання, складні випадки);
• Система словотвору;
• Порядок слів у реченнях з кількома обставинами;
• Дієприкметник 1 і 2 в атрибутивній функції.

ЛЕКСИЧНІ ТЕМИ

Країнознавство рідної країни: докладна розповідь про країну, регіони міста;
Техніка та сучасні інноваційні технології;
Психологія спілкування та ведення комунікації: підтримка ситуацій, уміння вести бесіди, будувати лінії діалогів;
Музика та музична культура: обговорення тонкощів уподобань, творчості музикантів, ведення бесіди;
Фінанси: глибші знання термінології (Wirtschaftsdeutsch);
На роботі: реакція на ситуації, моделювання розмов, розповіді про події;
Світ книг та світова література;
Погляди та світогляд: вміння вести глибоку розмову;
Німецька література: вміння читати в оригіналі та переказувати.


Рівень С

Опис рівня: Рівень грамотного, професійного володіння

Мовний підрівень: С1

/div>
Короткий опис: Розширений рівень (Oberstufe)

ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ

• Розуміти довгі тексти за вузько спрямованою та спеціалізованою тематикою, вловлювати прихований зміст висловлювання чи тексту;
• Висловлюватися вільно і побіжно, не згадуючи і не підбираючи довго слова і вирази, які підходять за змістом і контекстом;
• Застосовувати ефективно знання у повсякденному житті, у навчанні та на роботі;
• Говорити грамотно, чітко, безпосередньо у всіх ситуаціях, використовувати різні мовні звороти.

Граматичні теми

• Складні випадки відмінювання прикметників (глибокі знання);
• Дієприкметник у функції визначення;
• Суб'єктивне значення модальних дієслів;
• Складно-підлеглі підрядні речення;
• Пасив модальних дієслів та його форми заміни;
• Підрядні речення часу, використання різних прийменників та обставин;
• Складні прийменники;
• Передача непрямої мови;
• Майбутнє 1 та 2;
• Інфінітивні речення (глибокі знання).


ЛЕКСИЧНІ ТЕМИ

Соціальне життя: добре знання лексики, вміння висловлюватися вільно;
Кар'єра: добре знання лексики (Witschaftsdeutsch);
Відомі особи та їх внесок у розвиток країни: вміння робити висновки на основі історичних знань;
Ділова комунікація: добре знання лексики (Witschaftsdeutsch);
Діалекти: знання та розуміння на слух основних діалектів;
Цілі та наміри: вміння вільно і невимушено говорити про плани та майбутнє;
Здоров'я: звернення до лікаря, вибір ліків, знання основної медичної лексики;
Закон: права та правопорушення: розуміння законів, кодексів та юридичних текстів;
Економіка: добре знання лексики (Witschaftsdeutsch).


Мовний підрівень: С2

Короткий опис: Чудовий рівень володіння (носія мови) (Oberstufe 2)
ТОЙ, ХТО ВИВЧАЄ МОВУ, ВМІЄ - Носій мови/ людина, яка прожила довгий час у мовному середовищі (закінчила там же всі щаблі освіти), може вільно розуміти все, що пов'язано з мовою, вільно працювати з усіма джерелами інформації, висловлювати свою думку, поставити питання на будь-яку задану тему .



Як підвищити свій рівень німецької мови?

Якщо ви все уважно прочитали і вже оцінили свій рівень німецької, то час поговорити про те, як його підвищити.

ПОРАДА 1: Вчіть мову структуровано. Якщо ваш поточний рівень німецької в наведеній класифікації передбачає вміння розповідати про себе, ЗРОБІТЬ ЦЕ! Розповідайте, тренуйтеся. Якщо ви не пройшли цю тему раніше, обов'язково пройдіть та поповніть активний словниковий запас. 

РАДА 2: Не бійтеся труднощів! Якщо ви ще на самому початку шляху, наприклад, на А2, ви все одно можете використовувати прийоми, якими користуються просунуті: дивитися телевізор і фільми німецькою, слухати музику та перекладати тексти пісень. Ви можете проходити граматичну тему в повнішому обсязі, ніж зазначено у вашому рівні, все це спростить вам життя на наступному етапі.

РАДА 3: Слідуйте за викладачем. Хотілося б сказати, що йдучи за кимось, вивчити мову завжди простіше. Оптимально слідувати за своїм учителем у школі, на спеціальних курсах чи за репетитором. Зазвичай, викладачі добре знаються на подачі матеріалу. Але, можливо, вас вчить говорити близький друг чи родич, це теж непогано! Головне, щоб було цікаво та структуровано (див. пораду 1)

ПОРАДА 4: Оточіть себе мовою. Вчіть слова, виконуйте вправи і проходьте тести німецькою, шукайте співрозмовників, знайомтесь з носіями мови, дивіться новини, youtube німецькою, шукайте те, що вам подобається!


Вхід на сайт

Пошук

Рекомендації

Copyright DeutschOnline.ucoz.org © 2024
uCoz